Poradíme Vám jak být na internetu vidět

Ing. Jindřich Verner

Do Končin 478
55101 Jaroměř
724 259 772
verner.consulting@gmail.com

PPC reklama  (Pay Per Click – Platba až za kliknutí).

Umíme pro Vás navrhnout optimální řešení za optimální cenu v mnoha systémech. Vždy budete mít přímý přístup k Vašemu účtu PPC. (uvidíte skutečné náklady)

SKLIKSklik zobrazuje cílené inzeráty na stránkách výsledků vyhledávání Seznam.cz, Firmy.cz, Sbazar.cz, Zboží.cz, Encyklopedie.cz, Seznam Obrázky, Seznam na mobil. Nově  se zavádí i kontextová reklama.  Postupné nasazování na vybrané servery Seznamu (Sport.cz, Super.cz, Novinky.cz, atd) 

 Google Adwords se zobrazuje vpravo vedle výsledku vyhledávání na stránkách Google.cz.  Pomocí některého z vašich klíčových slov, se Vaše reklama zobrazí vedle výsledků vyhledávání na Google.cz a "spřátelených webech".  Dále se zobrazí na Centrum.cz a Atlas.cz pod výsledky vyhledávání. Můžeme pro vás vytvořit reklamu i v jiných zemích kde působí Google.

BillBoardVaše reklamy se budou zobrazovat na mnoha různých portálech. Kontextová reklama BillBoard. Reklama, která je relevantní k obsahu stránky. Textová reklama nabízí reklamu přímo v textu internetových stránek. Je vázána na konkrétní klíčové slovo v textu stránky a tím vhodně doplňuje reklamu kontextovou. Bannerová reklama v síti BillBoard Media - možno nakoupit různými způsoby, které odpovídají různým potřebám zákazníka.

ETARGETETARGET je jeden z PPC systémů kontextové reklamy. Předností je široký zásah ( 432 www stránek, včetně iDnes.cz, volny.cz, annonce.cz a pod.)

Jsme profesionálové 

Ne všichni inzerenti mají čas na studium všech systémů, jejich průběžnou optimalizaci, dobíjení kreditů, hlídání rozpočtů a další aktivity. Požádejte naší firmu (agenturu). O optimalizaci inzerátů, klíčových slov i nákladů se budeme starat za Vás ( za přesně stanovený poplatek ).  

Díky formě platby za klik nedochází k duplicitě v oslovení klienta a ke zvyšování nákladů. Pokud na Váš odkaz někdo klikne pomocí Skliku, tak v Google nebo ETARGETu případně Billoardu již pravděpodobně neklikne, takže podruhé již neplatíte. To se Vám při platbě za zobrazení inzerátu nestane. 

Kdy je víc opravdu víc?

Při grafické reklamě zvýšením frekvence zobrazovaní 10 krát nebude výsledný efekt 10ti násobný. Avšak při PPC ve většině případů navýšením rozpočtu na PPC a tedy navýšením počtu kliků, se rovnoměrně navyšuje efekt.

Proč používat více PPC systémů najednou.

  • Pokryjete větší plochu internetu. ( ne všichni používají jen Seznam nebo Google )
  • Platíte pouze za klik - ten kdo Vás našel např. na Skliku už na vás nebude klikat na Googlu ( a podobně se bude chovat i na jiných vyhledávačích).

  • Budete ve vyhledávání na "vyhledávačích" i u článků např. v "iDnes" "Novinky" a pod.
  • Nechte konkurenci za sebou.

 

-